Dober logotip je eden izmed najpomembnejših elementov podjetja, ki se odrazi tudi na poslovnih rezultatih


Vsako resno podjetje danes ve, da je oblikovanju logotipa potrebno nameniti posebno pozornost in ustvarjanje tega ne prepuščati naključju. Je ključni element pojavnosti na tržišču in eno izmed orodij s katerim se »zasidrate« v glave ljudi. Predvsem v današnjem času sodobne tehnologije, ko je pojavnost podjetja mogoča/nujna praktično vsepovsod, lahko prav logotip tehtnico prevesi bodisi na vašo stran, bodisi na stran vašega konkurenta. Pogostokrat so pri ljudeh najvplivnejši odločevalci oči in podobe, ki se na podlagi videnega vizualizirajo v zavesti in podzavesti. Zato je potrebno izkoristiti spomin in miselne reakcije ljudi.

Psihologija igra namreč zelo pomembno vlogo, ko gre za opazovanje oblik in barv logotipa, ki vam, če so izbrane pravilno, omogočajo večjo kontrolo nad potencialnimi kupci

Zato velikokrat tudi ponudba najkvalitetnejših proizvodov oz. storitev ni dovolj, če pojavnost podjetja ni podkrepljena z dobrim logotipom. To se odrazi na manjši prepoznavnosti in posledično manjšem tržnem deležu podjetja. Dober logotip sodi med nekakšne pospeševalce rasti, zato je zelo pomembno, da ob vstopu na trg nič ne prepuščate naključju, potrebno je vstopiti pripravljen in kompleten. Brez dobrega logotipa si tako že v samem začetku otežite vašo poslovno pot in zmanjšate kredibilnost. Še posebej če se podajate na trg, kjer nastopa že nekaj močnih tekmecev. Seveda se lahko odsotnost dobrega logotipa v določenih primerih na kratek rok kompenzira z morda privlačno inovativno embalažo, s storitvijo, ki za sabo potegne zgodbe in »vrvež«, ipd.. Toda tudi v tem primeru boste prej ali slej ugotovili, da se mora podjetje identificirati tudi z logotipom. Trenutno bombastični produkt oz. storitev lahko namreč po določenem času »zvodeni«. Zato je dobro, da se v časih vaše največje popularnosti že promovirate tudi z logotipom, ter izkoristite pozornost ljudi in jim v spomin vtisnete podobo vašega podjetja, kar je dobro predvsem za čas, ko boste na trg lansirali nove produkte. S tem bodo namreč ti že ob pojavu na trgu imeli ustvarjen določen tržni delež. Torej stranke, ki bodo vašo storitev ali produkt kupile zaradi prepoznavnosti vašega podjetja in zaupanja, čemur je v veliki meri pripomogel ravno dober logotip, ki je v glavah ljudi ustvaril asociacije in misli, ki ste jih hoteli doseči. To pa je tudi osnovni namen logotipa podjetja. Kliknite tukaj, če potrebujete osvežitev vašega logotipa.

V isti kategoriji: